صدای سکوت







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آینه(غزل)

آینه عشقت به دلم جلوه گر                   مستی عشق تو که باشد به سر

مهر لبت مهر دلم را شکست                 باتو نگویم به که گویم دگر

اینه جان آینه جان آینه                         جلوه گری کن به دلم تا سحر

بادل من نغمه ای از دل بگو                   چشم به دیدار تو ام بی خبر

هر شب از آغوش دلت نغمه ای             ساز کن از دل که بگیری خبر

از سخن ساز دلم خسته ای؟               ساز دگر ساز کنم از سفر

باغ لبت غنچه ئ صد خاطره ست         زآتش هجرت دل من در به در

دوری و دردت دل ماراشکست              بشکند این فاصله ها سر بسر

بر دل من نغمه ء عشقت نشست        نشست زیبای تو بر دل نگر

با دل من راحت اگر نیستی                آینه خود چاره گری چاره گر

آیدین اگر آیدینلیقا فکر ائده                   چاره بجوید زتو مرغ سحر

                                                   (آیدین)  



نظرات شما عزیزان:

majidaidin
ساعت16:13---26 اسفند 1390
سلام عزیز لینکت کردم از لطفت ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مجید در 20:48 | |