صدای سکوت







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سلام

 

ناگه یکی از اشکهای صبح به آستین من شکفت

یعنی که من گل یخی از اشک خنجرم

آنگاه افق خون زذیذه ها گریخت

یعنی که نرگس مستانه ای به شقایق سلام کرد

                                         (آیدین)



نظرات شما عزیزان:

ممل
ساعت3:36---29 بهمن 1390
سلااااااااااااااااام هم وبلاگی عزیز خوبی؟امیدوارم موفق باشی...
خوشحال میشم بهم سربزنی و نظرتو در مورد وبم بگی
پس مشتاقانه منتظر حضور گرمت هستم
دوووووووووووست دارم .......
@} ;-@} ;-
@} ;-@} ;-= DD


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مجید در 18:15 | |